۵ پاسخ

بده حتما من خامه رو با شیره انگور قاطی میکنم خیلی دوست داره

من میدم

پنیر خامه ای مجازهه از ۸ ۹ماهگی
خامه و بستنی هم از این ماه مجازهه
دکتر به من گفت یکی دو هفته خامه یا بستنی بدم اوکی بود بعدش شیرپاستوریزه بدم

من از ۸ماهگی دادم هم پنیر هم خامه هم عسل ..

پنیر بده اگ حساسیت نداشت شروع کن خامه.و اینام بده

سوال های مرتبط

مامان لیانا🩷👧🏻 مامان لیانا🩷👧🏻 ۲ سالگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی