۳ پاسخ

خخخخخخخخ

ایشالا ازادی اینستا

ع بسته نشد ک

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
ازاد شدم ننه' ایشالا ازادی قسمت همه🫡🙌🌱🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
یبار اومدم بچمو از شیر👩‍🍼👼🍼 بگیرم مادرای اینجا گفتن حتما خدا دلیلی داشته گفته تا ۲سالگی کلا بهم عذاب وجدان دادن. چندروز پیش یکی از مامانای اینجا داشت بچشو ازشیر میگرفت' شرح حال حرفای مادرای اینجا گفتم' گفت بیخیال بهترین فصل از شیر گرفتن بهار هست و بگیر منم کاملا یهویی از همون شب بچمو از شیر گرفتم' راستش نمیدونم شب چندم یا روز چندمه فقط میدونم بچه من که لب به کوفته تبریزی نمیزد الان دوبار پختم کامل خورد!!! خیلی از میوه هارو نمیخورد الان میخوره اصلا عالی شده...مامان حریرجان'( شهرزاد) خدا خیرت بده باعث شدی منم بچمو از شیر بگیرم🌱🩷فی قلبی🫴. خلاصه ک منم بچمو از شیر گرفتم
فقطم بهش گفتم پیشی شیرتو برد' اونم با زبون خودش گفت پیسی برد گفتم اره و دیگ تامام😂🫡😐
از سینه امم ۱۶ ماهگی گرفتم اونم یهو ندادم
بنظرم یهو بگیری از تدریجی گرفتن بهتره
خلاصه ک اینطوری .
همش شب نصف شب تو طول روز بلند شو شیر بده واقعا راحت شدم
ازاد شدم ننه' ایشالا ازادی قسمت همه🙌😂
#شیرخشک#واکسن#فرزندپروری