دختر من يه هفته نيستاتين استفاده كرد خوب نشد / دكتر بعدش بهش قرص فلوكنازول داد / حلش ميكردم با انگشت ميزدم داخل لب و زبونش.
قطره رو بريز تو دهنش و جايي كه برفك داره
آره زودخوب میشه
اره بابا چیز خاصی نی
دهن نیهان هم برفک زده بود همون قطره رو دوسه روز زدم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.