پلیززززز🥲🙏🏻

فرزند پروری شیر دهی

تصویر
۴ پاسخ

دختر من يه هفته نيستاتين استفاده كرد خوب نشد / دكتر بعدش بهش قرص فلوكنازول داد / حلش ميكردم با انگشت ميزدم داخل لب و زبونش.
قطره رو بريز تو دهنش و جايي كه برفك داره

آره زودخوب میشه

اره بابا چیز خاصی نی

دهن نیهان هم برفک زده بود همون قطره رو دوسه روز زدم خوب شد

سوال های مرتبط