۵ پاسخ

عزیزم فقط 300 گرم کم داره که تو ماه اول طبیعیه چون بچه 10 روز اول وزن از دست داده
روز نمودار میره بچت
دنبال تپلی نباش یه وقت مشکل چاقی تو بچت ایجاد میشه

وای تروخدا فقط‌منم که دوست ندارم دخترم زیاد چاق بشه😐حالا من دخترم موقع زایمان ۲۵۰۰ بود ناراحتم بودم کوچولوعه الان شده ۵ کیلو بهش تند تند زیاد شیر نمیدم که بخواد حجم زیادی بخوره معدش بزرگ بشه

غذای مقوی و ابدار بخور
خود من کم شیرم کمکی شیر خشک میدم

فقط شیر خودت رو میخوره؟

شیر خودتو میدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ماهور ...ماه من مامان ماهور ...ماه من ۱۴ ماهگی