پی پی به خاطر این که از پوشک میگیریم آب کم میدیم میخورن یبوست میگیرن
آب زیاد بدهید شکم راحت کار میکند
باهاش صحبت کنید داستان تعریف کنید
من به پسرم گفتم اینا آخ باید برن خونشون پیش مامان و بابا حالا میاد میکند براشون دست تکان میده با بای میکنه
پی پی زمان میبره من امروز 76روز که پسرم از پوشک گرفتم تا روز بیست تو شلوارش میکرد
دیگه با جایزه و شکلات و برچسب یاد گرفته
ولی بعضی وقتا جیش هنوز خطا میده مخصوصا وقتی خیار میخوره
منم وضعیتم همینه😭😭😭
واای پسر منم یه ماه درگیر پی پی نمیگه خسته شدم جیش اصلا تو شلوار نمیکنه میره دسشویی ولی پی پی نه هیچی نمیگه نمیدونم چکار کنم
طبیعی این رفتار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.