یا لگد میزنه قوربونش برم. یا انگار یه چیزی تو شکمم داره جا به جا میشه.یه جوری محکم هم اینکارو میکنه بعضی اوقات.گاهی اوقات هم شکمم خیلی سنگین میشه نمیدونم از چرخششه از حالتیه که قرار میگیره تو شکمم اینطوریاس🥹 😂❤
برا من دوقلوعه بیشتر اوقات ی حرکتای ریزی حس میکنم🤦🏼♀️😂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.