خانومای هم هفته ی من تکونای بچه روچتورحس میکنین

۲ پاسخ

یا لگد میزنه قوربونش برم. یا انگار یه چیزی تو شکمم داره جا به جا میشه.یه جوری محکم هم اینکارو میکنه بعضی اوقات.گاهی اوقات هم شکمم خیلی سنگین میشه نمیدونم از چرخششه از حالتیه که قرار میگیره تو شکمم اینطوریاس🥹 😂❤

برا من دوقلوعه بیشتر اوقات ی حرکتای ریزی حس میکنم🤦🏼‍♀️😂❤️

سوال های مرتبط

مامان آووکادو مامان آووکادو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری