۳ پاسخ

منم این ماه برا اولین بار خوردم،درد نیپل سینه زیااااد داشتم ،که تاحالا اصلا نداشتم
آزمایش دادم منفی بود🤦‍♀️

نه احتمالاباردار هستی

من با کلومفین باردار شدم سینه ام سفت شده بود خیلی درد میکرد الان بهتر شده

سوال های مرتبط

بستنی بستنی قصد بارداری