ای ننه فداتشممم جیگرررررر قند من😍🤩😘😘😘
سلام گلم خوبین گل پسراتون خوبن؟
اصلا هزینه بیخود نکنید بیبی لند بادومی همه بچه ها میخورن از اونا بگیرید
کمی شیرینش کن تا بگیره خیلی کمکه من اشتباه کردم پسرم میگرفت سه روز رفتم خونه مامانم ندادم بهش دیگه نگرفت
سلام گلم خوبین قدم نورسیده مبارک باشه😍🌷🌷🌷تاپیک قبلی پیام دادم جواب ندادین
دختر من دوماهگی گرفت،
پستونک فک بچه رو خسته میکنه ..بعد بخواد شیر بخوره نا نداره بمکه ..
و روی زیبایی فکش هم تاثیر داره
یکم قطره آد بمال روش بزار دهنش یا وقتی قطره دادی بزار دهنش بمکه مزه اون رو دوست دارن بچه ها بعد ک گذاشتی دستتم بگیر روش ی چند ثانیه نگه دار البته اگ عق نمیزنه وقتی تونست وزنشو نگه داره یاد میگیره
باید اولش میزاشتی دیگه احتماله نگیره پسر من اینجوری بود ولی دخترمو از اول دادم گرفت
دوتا بچه هام هیچکدوم پستونک نخوردن
ازش شیطنت میبارع🤣🤣🤣معلومه چقد فضول میشه
من بی بی لند مدل اونت گرفت
پیدا کردی به منی مدل به مدل پستونک خریدم بگو😂❤️❤️
کم کم میگیره ،هرروز بزار دهنش حتی شده چند ثانیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.