#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری

تصویر
۲ پاسخ

خوش بحالت من به جای تو استرس گرفتم 😁من مهمون داشته باشم از روز قبل خریدامو میکنم دسر ژله و سالاد و کیکی چیزی اگه باشه اماده میکنم حتما
تمیزی هم میکنم ک فردا فقط بمونه غذای اصلی،

هیچ عجله نکن گلم
باارامش همه کاراتو یکی یکی انجام بده اینهمه استرس واسه چیه اخه

سوال های مرتبط

مامان الیاس مامان الیاس ۲ سالگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی