خانما دهن دخترم افت زده چیکار کنم براش؟

تصویر
۳ پاسخ

باید ببری دکتر بهش دارو بده بعدش اگ شیر خودتو میدی هر بار شیر دهی سینتو قبل شیر دادن ب نینی بشور چون شیر ک از نوک سینت میریزه تو سوتین مرطوبه باعث رشد قارچ میشه همین چیزا باعث افت زدن دهان بچه میشه

نیستاتین واسه خیلی از بچه ها تاثیر نداره،دختره من۵تاشیشه تموم کرد و خوب نشد.دکترش یه کپسول نوشت که ۲یا۳ روزه خوبش کرد

نیستاتین میدن دکترا اکثرا ولی بازم یه چکش کن

سوال های مرتبط

مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی