خانما اسم پسر میگین بهم نمیدونم چی انتخاب کنم

۶ پاسخ

من که از اسم های قدیمی تر خوشم نمیاد مثلا آریا و آریان داریم مردی شدن برا خودشون تو سن بلوغن اللن من بیام بزارم رو بچم؟؟؟؟؟مثلا آوش با آرش که قدیمیه خیلی هم آوا آرسام معنی خاصی نداره بازم تو فامیل داریم ۱۵ سالشه من که این مواردو خیلی حساسم چه دختر چه پسر بگرد یه اسمی که تازگی داره با ابهت و معنی پیدا کن

من اگه پسر باشه کیاشا
دخترم مانلی و دلوین

آروین
آبتین
آراد
سِپَهراد
کیان
رایان
نیکان
برسام
لیام
پندار
اورمان

من اگه پسر دار شم آراز💙

شاهان
آروین
آریو
رادوین
سامیار

مانیار
مهیار
مهراد
آوش
رایان
هامین
آریا
آرسام

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیاکو 🩵 مامان دیاکو 🩵 هفته سی‌وششم بارداری