من که از اسم های قدیمی تر خوشم نمیاد مثلا آریا و آریان داریم مردی شدن برا خودشون تو سن بلوغن اللن من بیام بزارم رو بچم؟؟؟؟؟مثلا آوش با آرش که قدیمیه خیلی هم آوا آرسام معنی خاصی نداره بازم تو فامیل داریم ۱۵ سالشه من که این مواردو خیلی حساسم چه دختر چه پسر بگرد یه اسمی که تازگی داره با ابهت و معنی پیدا کن
من اگه پسر باشه کیاشا
دخترم مانلی و دلوین
آروین
آبتین
آراد
سِپَهراد
کیان
رایان
نیکان
برسام
لیام
پندار
اورمان
من اگه پسر دار شم آراز💙
شاهان
آروین
آریو
رادوین
سامیار
مانیار
مهیار
مهراد
آوش
رایان
هامین
آریا
آرسام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.