۱۱ پاسخ

نه بابا ربطی به بستنی نداره

به بستنی ربطی نداره عزیزم
ویروس گرفته

به بستنی ربطی نداره

بستنی ربطی نداره حتی هوای سردم ربطی نداره به سرما خوردگی . هیچ کس از سرما سرما نمیخوره ادم وقتی سردش میشه ایمنی بدنش میاد پایین زودتر ویروس رو میگیره . اون احتمالا گلوش ملتهب بوده بستنی بد ترش کرده

واییی نه بستنی ربطی به سرماخوردگی نداره

گلوش چرک کرده حتما

آره بستنی گلو رو ملتهب میکنه
حتما ویروس تو بدنش بوده ک با بستنی خودشو نشون دادا

اره دختر منم یه بار بستنی خورد گلوش ملتهب شد و خیلی تب کرد مجبور شدیم سرم بزنیم
الان از بستنی سرده سرماش میزنه به گلو

فک نکنم ربطی به بستنی داشته باشه
ویروس گرفته دختر من خیلی بدنش ضعیف من زمستون هم بهش بستنی دادم

اره شاید

امکانش هست چون این فصل از سال بلاتکلیف نه گرم نه سرد یهو بدن واکنش نشون میده به همه چیز

سوال های مرتبط