بله خیلی کار بردیه
منم مهر به دنیا میاد از همین خریدم😍 اره هوا واسه نوزاد سرد میشه لازمش میشه
فکر کنم طرف شما شهریور هوا سردباشه واست کاربرد داره
اینا تا چند ماهگی استفاده میشه؟
عزیزم من برای بارداری اولم خریدم اصلا نشد استفاده کنم بچه توش راحت نیست اگه بچت تپل بشه همون یکماه اولم بزور میشه استفاده کرد قسمت فاق و پاهاش اذیت میشه چون پوشکم داره
اره برای منم شهریوریه
از کجا میگیری عزیز منم بگیرم
چقدر نازه انشالله با دل خوش استفاده کنی براش خدا نگهدارش باشه عزیزم
قیمتش چنده واز کجا گرفتی
بستگی به منطقه شما داره که فکر کنم شهریور هم سمت شما سرده
جه خوشگله ازکحاگرفتی؟
بله فکر کنم مهر اینا سرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.