قنداق فرنگی گرمه.پتو دور پیچ ببر
هر موقع بدنیا بیاد بنظرم پتو لازمه چون تو خونه و بیمارستان کولر میزنن دیگه پس برای بچه سرده
منم اخر شهریور چون سزارین هستم دو هفته زودتر میشه
منم نینیم شهریور به دنیا میاد
پتو دور پیچ میبرم
نینی منم شهریور زده ولی سزارینم احتمالا بشه اخر مرداد ولی میخوام هم قنداق ببرم هم پتو دور پیچ پاییزی خریدم
من اواخر مرداد براش قنداق سویسی یا فرنگی میزارم ک برا بغل کردنش راحت باشم.دورپیچش بیمارستان لازم نمیشه
قنداق فرنگی
من میخوام پتو دور پیچ ببرم
چند هفته ای مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.