۴ پاسخ

پلارژین

من قطره سدیم کلراید استفاده کردم خوب شد عطسه سرفه آبریزش داشت پسرم

پاراکید برای تبه،
پلارژین بده هر هشت ساعت

قشنگ چرب کن قنداق کن پاراکید البته برای من جواب داد

سوال های مرتبط