ی چند ساعت از اون سینه شیر نده و بیرون بزار هوا بخوره من خیلی اینجوری میشم تنها راه خوب شدنشم همینه
پمادی که برای شقاق سینه هست رو تست کردی؟
من اون اوایل شیردهی که دیگه گریه م دراومده بود پماد هیدرودرم میزدم خوب بود
منم درد دارم نمیدونم چ کنم ولی زخم نیست
برسام زیاد با نوک سینه ام بازی میکنه بعضی وقتا کلافم میکنه و گاهی سوزش داره
ترک نمیکنه
تنها کاری ک کردم ناخوناش ک کوتاه میکنم اذیتم نمیکنه
شما هم برو داروخونه راهنمایی میکنه درست میشه
الهی بگردم
تجربه ندارم عزیزدلم🥲🫠
برو داروخونه اگر داروخونه پزشک داره همینو بهش بگو بهت دارو و قرص میده هم بخوری هم به سینت بزنی منم همینجوری بودم اونقد که ضعف میکردم از درد موقع شیردادن پزشکه داروخونه یه لوسیون دست ساز با یه مایع شستشوی دست ساز بهم داد عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.