۳ پاسخ

منم یه مدت داشتم دکتر گف شاید مایع ازاد لگن داری برو سونو.خوب شد دیگه نرفتم

منم اینجوری بودم دکترم میگفت چون بچه پایینه و رحم کوچیکه فشار میاره

وای منمممم دارم گاهی
لعنتی فقط واسه بارداریا اذیت میکرد الان دیگه چمهههه

سوال های مرتبط