۲ پاسخ

ارق میزنه؟ اگه ارق نمیزنه از اونه، یه وقتم بعد شیر خوردن یهو بلندش نکنی تکونش ندی، اینا نبود احتمال رفلاکسه

یا زیاد خورده یا رفلاکس داره
برای تشخیص رفلاکس فقط نظر پزشک مهمه.
اضافه خوری هم که عادیه

سوال های مرتبط

مامان مریم مامان مریم ۹ ماهگی