۴ پاسخ

لانزو پونزده من همچی دادم الکی بود این‌خوب بود خداروشکر

تا یه مدت قبل ک فاموتیدین دکترش نوشته بود...
یه مدت خوب بود ،باز الان چند وقتیه شروع شده.باز باید ببرم ببینم چی میده دکترش

کیدزول میدم

دختر من، ولی چیزی نمیدم
سعی میکنم بین غذا و شیر و خوراکی ک میدم فاصله بندازم
ولی خب بعضی وقتا میاد تا تو گلوش، چند بارم آورد بالا

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری