۸ پاسخ

فیروز خیلی خوبه
من بعضی وقتا لباس های خودم رو باهاش میشورم لکش میره

منم مایع لباس فیروزبچه میگیرم که سخت ترین لکه هاروتمیزتمیزمیکنه قیمتش بالاهست ولی خوب وافعاعالیه لباسوتمیزوخوشبومیکنه گاهیم پودرصابون فیروزم قاطی میکنم بامایعه که لباسانرم بجاش بجانرم کننده لباس ......

من پودرصابون فیروز استفاده میکنم
درعرض نیم ثانیه لک لباسو میبره

من بجز مایع لکه بر میزنم خیلی خوبه
ی اسپری لکه بر بگیر واقعا عالیه

من فیروزو اکتیو استفاده میکنم
پینو گرفتم بد بود باهاش عق میزدم از بوی بدش

پینو خوبه مای بیبی خوبه پودر صابون هم برای لک لباسا مخصوصا سفید خیلی خوبه

از پینو میگیرم خیلی راضیم

من مایع لباس مای بیبی استفاده میکنم خیلی خوشبو تمیز هم میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۶ ماهگی