۹ پاسخ

والا تو گروه زایمان ما یکی ۳۹ هفته بود زایمان کرد اون یکی ۴۰ هنوز زایمان نکرده دوتاشونم دختر

ماه نهم تنها ماهیه که هر هفتش مثل یک ماه میگزره حد اقل واس من اینجوریه انقدر که انتظار میکشی به دنیا بیاد هروز چشم انتظاری 🥲

فک میکنم پسرا زودتر بدنیا میان

لطفاااا برای منم خیلی دعا کن عزیزم❤️😘

سلام عزیزم بسلامتی انشالله بغلش کنی

فکر میکنم به خودت بستگی داره من دیدم یکی دخترشو ۴۰ هفته و چند روز با آمپول فشار زایمان کرده ولی ۳۸ هفته ام بوده نگران نباشی انشالله سر وقتش به دنیا بیاد

اسفناج بزرگ؟؟؟؟؟

به سلامتی عزیزم ،بعد تو طرف ما برعکس میگن پسر نمی‌مونه تا ۴۰ هفته زودتر دنیا میاد نمی‌دونم درسته یانه

به سلامتی عزیز دلم

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی