۹ پاسخ

از ۵ روزگی ادسول میدم

از ۵ روزگی من ویواکیدز میدم دوست داره

از ۵ روزگی
اوایل ادسول میدادم الان دکتر خارجی داده

مال بهداشت رو دادم از ۵ روزگی خوب میخوره تموم شد خودم مارک and رو گرفتم اونم خوب میخوره

تو بیمارستان اینو دادن بما میدیم خیلیم ظاهرا خوشمزس چون دختر من با ولع میخوره

تصویر

من همون که بهداشت می ده بهش می دم‌. دکتر متخصص گفت از نظر ساختار اون قطره ای که بهداشت می ده فرقی با بقیه مارک ها نداره. همون قطره بهداشت را بدید کافیه.

از 5روزگی باید بدی

منو بهداشت داده موزه اسانسش نمیخوره همه رو بالا میاره موندم چی بخرم

من به دخترم از ۵ روزگی دادم تا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط