خانما میشه تو ۳۸ هفته کامل با آمپول فشار طبیعی زایمان کرد؟

۳ پاسخ

ببین تا دهانه رحمت باز نشه امپول نمیزنن

اره عزیزم من سر شکم اولم ۳۶ هفته زایمان کردم چون باز شده بودم درد نداشتم امپول زدم

خواهر من کلا تو ۳۸ هفته طبیعی بچه‌اش دنیا اومدن بستگی داره دهانه رحم باز شه یا نه

سوال های مرتبط