۶ پاسخ

نه بابا مال من انقد لگد میزنه محکم که گاهی ضعف میکنم مدام رفتم دکتر این مدت هربار سونو کرده همه چیم خوب بوده

چه خطری ؟

از این جهت شاد خطر داشته باشه که بزنه کیستو بترکونه 😂

نه بابا خطرناک نیست

نه بابا چه خطری

نه بابا نترس خطرناک نیست

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری