با شیر خشک قاطی کن بخوره
یا با فرنی برنج
منم اوایل بچم نمیخورد
بعد ی مدت دوباره خورد
ی کم موز و ی کم خرما
ی کم شیرخشک
تو اینا قاطی میکردم میدادم
ولی بعد که شد ۷ ماه خوردش حریره رو
من با فرنی قاطی میکنم ولعاب برنج خیلی خوشمزه میشه
منم حریره دادم دوس نداشت
تلویزیون روشن میکنم میخوره😢 متاسفانه موقع غذا خوردن مجبورم کوتاه بیام و قوانینم رو زیر پا بذارم چون دهنشو قفل میکنه خسته شدم خسته😭😭😭😭😭
با فرنی قاطی کن من هم خالی میدم هم با فرنی قاطی میکنم میخوره با میوه هم فککنم بشه میکس کنی مثلا موز چون مم حریره آماده هم گرفته بودم با طعمموز بود
فَراز تلفظ میشه یا فِراز
پسر منم نخورد
دستش چیشده جای بازو
چه خوشگله ماشاالله. ابروهاش فقط 🥹🫠🤤🤤
اکر شیرین نیست یکم شیرینیش کن بعضیا با میوه بعضیا با نبات بعضیا با شیره انکور یا خرما شیرین میکنن قبل اینک قوطیس شرااک بگیری یک بار بهش بده تکر خود بهد بگیر
نمیشه یکم توش موز بریزی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.