دکتر ب من گفت اگه طبیعی زایمان کردی نمیتونی احتمالش هست ک در بیاد و باردار بشی
ولی اگه سزارین هستی بهترین گزینه برای جلوگیری هست
دکتر به من گفت ۴۰ روز بعد زایمان میتونی بزاری بعد گذاشتنش هم ۴۰ روز نباید رابطه داشته باشی
من شروع کردم قرص میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.