۳ پاسخ

دکتر ب من گفت اگه طبیعی زایمان کردی نمیتونی احتمالش هست ک در بیاد و باردار بشی
ولی اگه سزارین هستی بهترین گزینه برای جلوگیری هست

دکتر به من گفت ۴۰ روز بعد زایمان میتونی بزاری بعد گذاشتنش هم ۴۰ روز نباید رابطه داشته باشی

من شروع کردم قرص میخورم

سوال های مرتبط