۳ پاسخ

عفونت داری بخاطرهمین پریودیت عقب افتاده ی تیکه نبات کوچولوبزارداخل واژنت شب باهاش بخاب صبح پاشی شیرفلکه پریودیت بازمیشه بسک میاد😂😂🤣

پریوده احتمال زیاد چون خودمم داشتم علائمش

عفونته بنظرم🥲

سوال های مرتبط

مامان علی و علیسان💙 مامان علی و علیسان💙 ۱۷ ماهگی