من از سیسمونی لیست سفارش دادم
موقع ارسال دیدم از ابادان داره میاد
بهت نزدیکم هس
قیمتاش خوبه ارسال بالای پنج رایگان
چرا انلاین نمیخری؟اهواز واقعا گرونه کالسکه ی خوب اگه بخوای
من از میلوبیبی پارک سنتر گرفتم ، قیمت مناسب تر بارانه و فرشته « تو زیتون» داشتن مارک کیدیلو .
سلام من کالسگه دارم همش خارجی
کارکرده در حد نو خواستین خبر بدین
09909590903
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.