۲ پاسخ

من استرس این ماه ها زایمان زودرس هست دهنم سرویس شده از فکر و خیال.ان شالله همه سر وقت به سلامت فرزندشون و بغل بگیرن

ماهم داشتیم . الان فکر میکنم میگم ایکاش الکی به خودم استرس نمیدادم
حواست باشه . اما استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی
مامان نی نیم مامان نی نیم ۵ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان باران💓 مامان باران💓 ۶ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فلورا🍒 مامان فلورا🍒 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۰ ماهگی