۴ پاسخ

من دخترم خیلی بدبود
انقدگریه میکردازحال میرف
روشی که جواب داد
قطره پی لاکت پنج قطره توروز و کولیکز دوبارتوروز رو امتحان کردم
وازهمه مهم ترخیلی شیردادم. خیلی که شیردادم دفع مدفوع و گاز رفت بالا واصلادیگه دل درد نشد.

اینفاکول من به بچم دادم اصلا تاثیر نداشت

لطفا اگه تونستی به منم راهکار بده پسرم دیوونه کرد منو بس،شب ها جیغ زد قطره هم انگار نه انگار نمیدونم چی بهش بدم

اگر رفلاکس داره اینفاکول نده چون اسانس داره بدترش میکنه
من که جوابی نگرفتم از هیچ کدوم قطره ها
فقط دایمیتیکون یکم بهترش کرد
جدیدا هم گریپ میکسچر گرفتم بهتر بوده

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی