یعنی چی؟ منم همه مدل میوها رو دادم البته زمستونه هنوز میوه تابستونه نگرفتم بهش بدم
من از ۶ ماهی میوه دادن چرا ندی
چرا ندی من از ۶ ماهگی که پسرم تونست غذا بخوره اول پوره سیب میدادم بعد دیگه دندون دراورد تیکه سیب و الانم که سیب درسته میدم دستش بخوره و هر میوه ای که میاد و میدم بخوره
بباید به بچه ها داد بخورن که یاد بگیرن خوردن و جویدن و با طعم های مختلف اشنا بشن خوب کاری میکنی مامان جان نوشه جان نینی قشنگت♥️
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
منم میدم هویج خیار سیب موز میدم دستش احساس کنم خیلب گاز زده از دهنش درمیارم ولی میوه شونمیگیرمخیلی دوست داره
چرا ندی مگه میوه بده🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.