۶ پاسخ

من بیمه روستایی بودم با زیر میزی که دکتر گرف شد و داروهام شد۶تومن

من دوشنبه زایمان میکنم ولی میگن چیزی نمیشه بیمه تامین اجتماعی باشی

بستگی به بیمارستانش داره من از دولتی پرسیدم ۲۱۰۰ گفتن میگیرن

دوستم زایمان دوم سزارین ده تومن شد

بستگی به بیمه ای که هستین داره برای من سزارین دوم گفت یه ۱۰تومنی هزینم میشه

برای منم سوال شده

سوال های مرتبط