۳ پاسخ

عزیزم صندلی غذاش چه مارکی هست؟راضی هستی ؟
چند گرفتی؟
من هنوز نگرفتم براشون میخوام بگیرم

نوش جونش عزیزم
میشه رسپیشم بگی

ای جان
میشه دستورشو بدی گلم

سوال های مرتبط