۲۸ هفته میری
بعد اگه سزارین باشی و مشگل نداشته باشی تا ۳۶ هفته یه سنو دیگه میری و تمام
اگه طبیعی باشی حداقل ۳ تا سنو دیچه از هفته ۲۸ به بعد باید بری
من۳۱هقته سونو رشذ نوشت برام
من الان پرسیدم گفتن اگه دکتر سونوگرافی لازم ندونه تا سونوی رشد 30 هفته لازم نیس بیای
28 تا 32 سونو رشد اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.