بعد انومالی چند هفته باید برم سونو گرافی؟؟؟

۴ پاسخ

۲۸ هفته میری
بعد اگه سزارین باشی و مشگل نداشته باشی تا ۳۶ هفته یه سنو دیگه میری و تمام
اگه طبیعی باشی حداقل ۳ تا سنو دیچه از هفته ۲۸ به بعد باید بری

من۳۱هقته سونو رشذ نوشت برام

من الان پرسیدم گفتن اگه دکتر سونوگرافی لازم ندونه تا سونوی رشد 30 هفته لازم نیس بیای

28 تا 32 سونو رشد اول

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐥🐥 مامان دوقلوها🐥🐥 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری