خانما کسی پیش دکتر شهناز شیبانی زایمان داشته ؟ راضی بودید

۳ پاسخ

عزیزم شما رفتین پیش دکتر شیبانی؟ راضی بودین؟ چقدر زیر میزی میگیره؟

من و دوستم سزارین شدیم بهترین دکتر ان خیلی مسئولیت پذیر و مهربان و دلسوز
بیمارستان سینا هم عالی خدا خیرشون بده

من پیش دکتر روح‌انگیز رحیمی دوبار به فاصله یکسال سزارین شدم خیییییییییلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان هاکان🎀🥹 مامان هاکان🎀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری