۴ پاسخ

اگه با نشاسته بهتر نشد من دوتا شربت گیاهی دارم بیا بیر

من به پسرم دو سری دادم معرکه بود از صدتا دارو بهتر جواب داد
یک قاشق نشاسته رو با یک سوم لیوان شیر سرد قاطی کن حل که شد از صافی رد کن شکر نریز اصلا بعد بریز داخل قابلمه با شعله ملایم هم بزن پشت سرهم تا مثل ماست بشه خاموش کن بده بچه بخوره
دعام میکنی

باشیر قاطی کنی اونم شیر گرم عالیه نتیجش

یک قاشق نشاسته رو با یک لیوان آب و یه قاشق شکر قاطی کن البته شکرو کمتر بریز که شیرینش زیاد نباشه یا میتونی بجای آب از شیر استفاده کنی

سوال های مرتبط