۶ پاسخ

آره خیلی

آره 🥴

اره

بله زیاد

سرما خوردی با اب سرد خودتو شستی شاید

من بی حس میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان روژان مامان روژان ۲ سالگی
مامان 𝓮𝓵𝓪𝔂 مامان 𝓮𝓵𝓪𝔂 ۲ سالگی