۵ پاسخ

منم میدم
وزن دهیش خوبه
نه یبوست هم نداره

من میدم
راضیم
ولی شیرخشک اینجوریه که ممکنه به یکی بسازه به یکی نه
باید تست کنی

ببلاک دو کمکی میدهم راضیم

ببلاک اچ آ من میدم راضیم خوبه

من میدم
وزندهیشم راضیم
نه هیچ تغییری نکرده

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی