۸ پاسخ

نه گلوش بریز کم کم مجبور میشه قورتش بده و کثیف کاری هم نمیشه

بریز تو سر شیشه قطره رو بده بخوره

نه نمیشه قطره‌ اد طوری باید بدی ک‌ نیم ساعت قبل یا بعدش شیر نخورده باشه
بعد شما میخوای با شییر قاطی کنی؟،😵‍💫🤣

دختر منم دوسش نداره ولی میترسم بریزم داخل شیر مزشو تغییر بده همون شیرشم بدش بیاد

برعکس دختر من خیلی دوسداره ، هردفعه یه قطره چکون میدم منتظره بازم بدم😂😂😂

يه طعم ديگه بگير براش خارجي باشه

عزیزم طعم دار بگیر واسش پسرمن معمولا موز و هلو رو دوسداره و میخوره

یعنی داخل شیر قاطی کنی؟
باشیر نباید چیزی قاطی بشه

سوال های مرتبط

مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی