۳ پاسخ

دکتر به من گفت چون نعناییه نباید بدی رفلاکسو تشدید میکنه گفت کلا چیزای گیاهی که مشتقات نعنایی دارن باعث شل شدن اسفنکتر تحتانیه مری میشن وقتی این عضله شل بشه رفلاکس تشدید میشه و دفعات بالا آوردن زیاد میشه

توی خود کاغذش نوشته اون بچه هایی که رفلاکس شدید دارن توصیه نمیشه

خانم های اینجا میگن چون نعنایی رفلاکس تشدید میکنه ولی اینترنت میگه خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۵ ماهگی
مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی