دکتر به من گفت چون نعناییه نباید بدی رفلاکسو تشدید میکنه گفت کلا چیزای گیاهی که مشتقات نعنایی دارن باعث شل شدن اسفنکتر تحتانیه مری میشن وقتی این عضله شل بشه رفلاکس تشدید میشه و دفعات بالا آوردن زیاد میشه
توی خود کاغذش نوشته اون بچه هایی که رفلاکس شدید دارن توصیه نمیشه
خانم های اینجا میگن چون نعنایی رفلاکس تشدید میکنه ولی اینترنت میگه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.