همش ی شوک کوچیک بهم واردمیکنه اخه میدونه من خیلی حساسم ی جوری میخواد تیغ بکشه
پنجم انجام دادم ۵۶۰۰
من قبل عید انجام دادم ۳ تومن بود
بعد دکتر ازمایشگاه گفت اگر ازمایش اوایت مشکل نداشته اینو ضروری نیست انجام بدی موندم چکارکنم
من امروز رفتم گفت ده تومن
من ۴۷۰۰ دادم کلا هم آزمایشش آزاد حساب میشه
من ۹ فروردین انجام دادم تو تهران میگفت ۵۳۰۰ توشهرستان انجام دادم ۳۷۰۰
من قبل عید دادم ۲۵۰۰ العان که میگن ۵تومن شده حدودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.