جوانه ماش و عدس رو چجوری استفاده میکنید؟

۱ پاسخ

من میذارم تو دستمال میذارم تو یخچال
مثلا سر قاشق مربا خوری برمیدارم میریزم تو سوپش

سوال های مرتبط