ب وقت واکسن 4 ماهگی رفتیم زدیم
رفلاکس شیر خشک

۴ پاسخ

بسلامتی عزیزم ان شاء الله ک اذیت نشه💞

من فردا میرم به امید خدا

سازگار باشه ان شالله.دختر من سر واکسن ۴ ماهگی زیاد اذیت نشد ان شاالله برای شمام اینطور باشه

انشالله که اذیت نشه🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۷ ماهگی