۱۱ پاسخ

من میخورم البته کم کافئین میخورم و با شیر، درستش اینه که بعد شیردهی باشه بهتره،برای خواب پسرمم مشکلی پیش نیومده . بعضی روزا میخورم و‌ اینکه در روز مجازی بخوری توی گهواره هم میتونی درموردش گفته.

آره...

آره خیلی زیاد میخورم

نه من نمیخورم

نه عزیزم قهوه نخور هر از گاهی میتونی یه نسکافه بخوری بخاطر ختسگیه خودت ولی قهوه باعث بی خوابی بچه میشه اگه شیر خودتو میدی

اره گاهی

آره.

اره عزیزم

نه ...

نسکافه آره اگه می خوای بخوری صبح تا ظهر بخور عصر به بعد دیگه خواب بچه بهم می ریزه

بعضی موقع ها بله

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی