۴ پاسخ

منم تصمیم دارم برم دکتر یه آرامش بخش ملایم بگیر واقعا شرایط گاهی خیلی سخت میشه

سرترالین مجازه در شیردهی ولی بدون گفته پزشک قرص نخورین

مگ بایدقرص بخوریم؟

هیچی والا ولی میخوام دخترمو بخورم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط