وزن ۱۷ و قد ۱۱۵ برای سن دختر من خوبه؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

قدش که عالیه

خوب مسلما ایده آل نیست
دختر منم 17 هست
20 اگه بودن میشد نرمال و خوب
اما الانم خیلی بد هم نیست وزنشون

عالیه
دختر من ۱۵ و قد ۱۰۵

قدش عالیه وزنش روببربالا که قدهم خنثی نشه ..چون وزنش به نسبت قدش که بلنده کمه

عالیه قدش

همه چیش نرماله

پسرم ۱۰۹قدش
۱۸,۲۰۰
وزنش
بهداشت گف خوبه طبیعیه گفتم میخام شربت بدم بخاطر قدش نمودار رو نشون داد گف ببین رو سبزه همه چی نرماله نگرانم نباش قد کوتاه نمیشه چون خودتون قدتون خوبه خونوادگی
دگ کمی اروم شدم

ماشاالله قدش که عالیه ، وزنش هم نرماله
پسر من ۱۱۴ و ۱۹ونیم

بهداشت گفت خوبه ولی حس میکنم وزنش کم باشه

دخترم قدش ۱۰۴ با وزن ۱۶ هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیسا مامان مامان آنیسا ۵ سالگی