همه با انتی حساب میکنن
انتی درسته عزیزم
برا من دکتر سونو طبق رشدش حساب میکنه . حالا میگن زایمان با آنتی . انتی من یک هفته عقبه از رشد بچم نمیدونم دیگ چ کنم الان کی برم سونو هیچی نمیدونم دکترمم نیست سونو رشد بنویسه
من ب حساب پریود دو هفته جلوترم
ولی فک کنم انتی مهمه
منم به حساب پریود ۲۵ هفتم به حساب سونو ۲۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.