۵ پاسخ

همه با انتی حساب میکنن

انتی درسته عزیزم

برا من دکتر سونو طبق رشدش حساب می‌کنه . حالا میگن زایمان با آنتی . انتی من یک هفته عقبه از رشد بچم نمی‌دونم دیگ چ کنم الان کی برم سونو هیچی نمی‌دونم دکترمم نیست سونو رشد بنویسه

من ب حساب پریود دو هفته جلوترم
ولی فک کنم انتی مهمه

منم به حساب پریود ۲۵ هفتم به حساب سونو ۲۴

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد