۱۲ پاسخ

جیجی. رفت . اب. توپ. مَمه. شیشی.جیش.

مامان بابا، دد، ببه ،صدای گاو(ماما)صدای ببعی،آبه
ادَ(گوجه ) اَاود( محمود اسم بابام)🤣جیش
ولی با اشاره کاملا منظورشو‌میرسونه بهمون

فقط بابا میگه😐

مامان بابا دد الو اسم باباش صدای حیواناتم یاد دادم بهش

مامان بابا ممه نینی من فقط اینارو میگه

مامان بابا
چیه
هاما
هیس
ننه
گاهی هم عمه

جیز بابا مامان دده اومد رفت افتاد قاقا

پسرام هیچی نمیگن، فقط یه کار بدی میخواد انجام بده اول منو نگاه میکنه میگه نه😂بعد انجام میده

مامان بابا دد هو بیا بده مم اینجور چیزا

پسر من مامان، بابا، دد، نانا( خوراکی) رو میگه البته چندتا اسمم دست و پا شکسته میگه و صدای حیوونارو تقلید میکنه

جیز، رفت، جوجو پر، هادی(اسم شوهرم😂)، هَم ینی غذا، آب ، مامان بابا، هاپو، تاب تاب، توپ
دیگه یادم نمیاد🤔😂

هیچی 😑😑همون بله باشه مامان بابا بده آب روهم نمیگه کلاااا نمیدونم چرااا

سوال های مرتبط

مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی