۴ پاسخ

من باردار هم بودم پسرم روزی ۴یا۵بار سکسکه میزد الان هم همینطور

دکتر به من گفت خوب اروغش نگرفتین ،سکسکه میشه

آروغشو نگیری سکسکه میکنه
نگران نباش.مشکلی نیست

نه سکسه عالیه داره روده هاش جا باز میکنه اگه سکسه نکنه بده

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی