وزن بچه درهفته ۳۸ ۲۹۷۵ خوبه

۲ پاسخ

خداروشکر خوبه
والا طرف ما زایمان میکنن بچه دوهفصد😂
سه کیلو براشون درشته

یکم پایینه باید بالای ۳باشه
ولی خب تا تولد بشه خوبه ۳کیلو رو میزنم بالا

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۹ ماهگی